ARAHN Forum Index ARAHN
A_R_A_H_N
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

پشتیب&

 
Post new topic   Reply to topic    ARAHN Forum Index -> Test Forum 1
View previous topic :: View next topic  
Author Message
developzoom



Joined: 22 May 2016
Posts: 35

PostPosted: Wed Aug 31, 2016 6:21 pm    Post subject: پشتیب& Reply with quote

[right]
شرایط اقتصادی ، شرکت های خصوصی را قانع می کند که به دنبال راهکاری برای کاهش هزینه ها باشند ، اما برای اینکه هزینه ها را کاهش دهید راهکار های زیادی وجود دارد و این راهکار توجیه مناسبی نخواهد بود

پشتیبانی و بروز رسانی وب سایت مستلزم دانش و تجربه فراوان می باشد و این امر یکی از مهم ترین وظایفی است که یک مدیر وب سایت بر عهده دارد ، در یک مثال ساده سایت را میتوان مانند محل کسب و کار خود فرض کنید که بدون داتش ، نگهداری و مراقبت پس از مدتی ظاهری نامناسب خواهد گرفت. یک وب سایت بدون پشتیبانی و نگهداری نیز به همین صورت است و پس از مدتی از شکل استاندارد خود خارج میشود.محتوای وب سایت به صورت غیر استاندارد وارد وب سایت خواهد شد و رتبه شما به مرور کاهش پیدا خواهد کرد یا مطابق انتظار شما پیشرفت نخواهد کرد ، سایت شما مورد حمله قرار خواهد گرفت و اطلاعات شما سرقت و از بین خواهد رفت. برای خوب نگه داشتن وب سایت باید زمان زیادی را صرف کنید و در نهایت هم به نتیجه دلخواه خود نخواهید رسید . آیا بهتر نیست این وظیفه را بک تیم متخصص واگذار کنید ؟

اما پشتیبانی وب سایت چیست و آیا مفید است ؟

یک تیم پشتیبانی حرفه ای شما را قادر خواهد ساخت که اهداف تجاری را به خوبی عملی سازید و به شما کمک خواهد کرد که هزینه های تبلیغاتی و پویا سازی وب سایت خود را کاهش داده و وب سایت خود را کارآمدتر کنید. اما پشتیبانی وب سایت سرویسی است که به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بروز نگه دارید . همچنین به شما کمک می کند که ترافیک خود را افزایش دهید و کاربران بسیاری را جذب کنید . یک وب سایت با هر قابلیتی که داشته باشد بدون محتوا ارزشی ندارد و محتوای آن سایت بین 2 تا 400 برابر از خود وب سایت ارزش دارد. بالاترین هزینه هم نگهداری و پشتیبانی وب سایت و افزودن محتوای وب سایت می باشد. در ضمن یک وب سایت بدون در نظر گرفتن سئو آن نمی تواند یک وب سایت موفق باشد و تعداد کاربران زیادی را به خود اختصاص دهد. پس پشتیبانی یک اصل بسیار مهم در ایجاد یک کسب و کار اینترنتی می باشد . به گفته کارشناسان وب ایجاد وب سایت یک اصل و تولید محتوا و سئو سایت اصل دیگر و بسیار مهم تر برای یک مارکتینگ در فضای مجازی می باشد

برخی از خدمات خدمات پشتیبانی و محتوایی پی سی وب :
نگهداری و پشتیبانی فنی
نگهداری و پشتیبانی محتوایی
نگهدار و پشتیبانی امنیتی
نکته : باتوجه به این که در پی سی وب هیچ گونه محدودیتی در پشتیبانی سیستم های اختصاصی و آماده نیز وجود ندارد ، میتوانید جهت مشاهده لیست کامل اسکریپت هایی که توسط پی سی وب پشتیبانی میشوند میتوانید به لینک " لیست-اسکریپت های پشتیبانی شده " مراجعه فرمایید

نگهداری و بروزرسانی وب سایت از مهمترین وظایفی است که مدیر یک وب سایت به عهده دارد. در یک مثال خوب پشتیبانی و نگهداری فنی شامل مراقبت وب سایت در قبال مشکلات احتمالی است که ممکن است روی دهد. همچنین در صورتیکه مشکلات فنی وب سایت شما بحرانی نباشند، در فرآیند پشتیبانی این مشکلات برای شما رفع خواهند شد.
پشتیبانی محتوایی شامل تمام فرآیندهای قرارگرفتن محتوا و تولید برخی از انواع محتوا برای وب سایت شماست. بروزرسانی مطالب ، خدمات، محصولات، اخبار و... به وب سایت شما جلوه میبخشند و آنرا از حالت بیروح و ساکت خود خارج میکنند.
چرا پشتیبانی فنی و محتوایی پی سی وب :
نگهداری و بروزرسانی وب سایت از مهمترین وظایفی است که مدیر یک وب سایت به عهده دارد. تلاش ما بر این بودهاست که بتوانیم مجموعهای از افراد باتجربه را گرد هم آوریم که پشتبانی کامل وب سایت شما را بر عهده بگیرند. با برونسپاری دو خدمت فوق شما از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:
مشکل شما مبنی بر نداشتن منابع کافی برای استخدام نیرویی که فعالیتهای مربوط به وب سایت شما را بر عهده گیرد رفع میشود. همچنین شما بر کسب و کار خود تمرکز میکنید و از بابت وب سایت دیگر نگران نخواهید بود.
یک تیم متخصص، پشتیبانی فنی مسائل شما را بر عهده خواهد گرفت و شما نگران اتفاقاتی که برای وب سایتتان روی میدهد نخواهید بود.
طرحهای گرافیکی مورد نیاز شما به وسیلهی کارشناسان طراحی گرافیکی شرکت انجام خواهد شد و ظاهر وب سایت شما از حالت زیبای خود خارج نخواهد شد.
کارشناسان محتوایی به تولید محتوای مورد نیاز شما خواهند پرداخت. البته گاهی ممکن است موضوع وب سایت شما با تخصص کارشناسان محتوایی ما همخوانی نداشته باشد که در این صورت شما را، راهنمایی خواهیم کرد.
طرحهای گرافیکی مورد نیاز شما به وسیلهی کارشناسان طراحی گرافیکی شرکت انجام خواهد شد و ظاهر وب سایت شما از حالت زیبای خود خارج نخواهد شد.
تعیین کار برای زمان مشخص و دریافت آن در زمان مقرر با استفاده از سامانه پشتیبانی انلاین پی سی وب.

پشتیبانی سایت
خدمات پشتیبانی سایت
[/right]
_________________
چاپ دیجیتال
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    ARAHN Forum Index -> Test Forum 1 All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
100webspace web hosting VPS hosting advantages of online dating